ij



2016-02-26 (Izzah Bjurek)

2016-02-26

 Hejsan!
 
För nästan exakt ett år sen skrev jag ett inlägg på den här bloggen om att jag skulle börja blogga igen, and guess what? Det gjorde jag också. Jag har hållt den här bloggen privat av en massa olika anledningar men idag känner jag att jag äntligen är redo för att ta det sista klivet ut i bloggvärlden igen. Jag är redo att låta människor läsa det jag skriver. Känner att jag vill ha en nystart på allting gällande just det här ämnet, så jag raderade alla mina inlägg jag har gjort under det senaste året och börjar nu om på nytt. Så hej människor, hej och välkomna hit! Jag hoppas att ni finner något intressant här och vill kika in någon mer gång. 
Just nu är klockan 00:33 och jag borde egentligen sova nu då jag ska upp klockan 6 imorgon bitti, men jag har fått i mig alldeles för mycket koffein för att kunna sova just nu. Det här med att dricka 10 koppar te sent på kvällen är inget jag rekomenderar, haha. Idag ska jag åka upp till Selma och vara hos henne i några dagar, och jag är så himla glad. Var hemma i Stockholm förra veckan men det ska bli så skönt att få komma tillbaka! Mår alltid så himla bra där.
En annan sak jag tänkte på var att börja vlogga då & då för att få in lite variation i bloggen och inte bara börja skriva, låter det bra?
Anyways, nu ska jag kolla på ett avsnitt av skins och sen måste jag verkligen försöka sova. Så vi hörs imorgon!
 
Puss & godnatt. / I
 

  0 kommentarer i "2016-02-26"

Skriv en kommentar


Hej på er! Izzah heter jag och är en 17-åring bosatt i lilla Jönköping. Här får ni följa med mitt liv från topp till tå, ta del av min vardag samt både glada och mindre glada saker som kan uppstå. Hoppas att ni trivs och vill stanna!

+Legg meg til som venn

KATEGORIER

ARKIV

DESIGN BY

m i s s i n d e c i s i v e