ij



2016-02-27 (Izzah Bjurek)

2016-02-27




 Hejsan!
 
Igår åkte jag som sagt till Stockholm och hem till Selma. Mötte upp henne vid 16.00 vid tekniska och sen åkte vi till donken och käkade och åkte hem. Tog ett bad och blekte tänderna och sen åkte vi och hämtade Adam och tog en "mini roadtrip" till Täby. Vi stannade på donken igen (wow vad nyttiga #fitspo #beach2016) och drack varsin milkshake och sen åkte vi hem igen och bara tog det lugnt. Hände inget speciellt igår alls men kände endå att jag ville dela med mig av det.
Idag ska vi in till stan och fota lite bilder till instagram & bloggen, men det får ni höra mer om senare!
 
Puss / I

  0 kommentarer i "2016-02-27"

Skriv en kommentar


Hej på er! Izzah heter jag och är en 17-åring bosatt i lilla Jönköping. Här får ni följa med mitt liv från topp till tå, ta del av min vardag samt både glada och mindre glada saker som kan uppstå. Hoppas att ni trivs och vill stanna!

+Legg meg til som venn

KATEGORIER

ARKIV

DESIGN BY

m i s s i n d e c i s i v e