ij



2016-02-27 (Izzah Bjurek)

2016-02-27




 Hejsan!
Idag var jag & Selma inne i stan och fotade lite, blev några jättebra bilder som ni kommer få se lite längre fram här på bloggen! Vi åkte in till stan runt 13:30 och fotade i ca en timme sen åkte vi till östermalm och käkade donken (nyttiga som vi är). Vi drog senare till Ropsten då vi skulle åka och träffa Malin på Lidingö och ta en fika, men både jag & Selma blev otroligt trötta på en gång så vi fick skjuta fram det i några dagar.
Nu sitter vi i soffan och har precis ätit. Ikväll ska vi bara ta det lugnt och kolla på mello och tjocka oss med chips & dipp. Är en sån melodifestival nörd, klarar verkligen inte av att missa en enda minut av det, haha. Förresten, vad vill ni se i bloggen, Är det något speciellt ni vill att jag ska ta upp och skriva mina åsikter omkring eller är det något annat ni vill se? I want to know! 

Puss / I

  0 kommentarer i "2016-02-27"

Skriv en kommentar


Hej på er! Izzah heter jag och är en 17-åring bosatt i lilla Jönköping. Här får ni följa med mitt liv från topp till tå, ta del av min vardag samt både glada och mindre glada saker som kan uppstå. Hoppas att ni trivs och vill stanna!

+Legg meg til som venn

KATEGORIER

ARKIV

DESIGN BY

m i s s i n d e c i s i v e