ij



todiefor swimwear giveaway (Izzah Bjurek)

todiefor swimwear giveaway


 Hejsan! 
Just nu har jag ett sammarbete med todiefor swimwear där jag lottar ut en valfri bikini ifrån deras hemsida! Tävlingen sker på min instagram så om ni inte följer mig där så in och följ (@/badlandsizzah). 
Allt du behöver göra är att följa mig & todieforswimwear på instagram och tagga 2-6 vänner i kommentarerna under min bild. Ni har fram tills onsdag på er att vara med. Lycka till!

Puss / I

  0 kommentarer i "todiefor swimwear giveaway"

Skriv en kommentar


Hej på er! Izzah heter jag och är en 17-åring bosatt i lilla Jönköping. Här får ni följa med mitt liv från topp till tå, ta del av min vardag samt både glada och mindre glada saker som kan uppstå. Hoppas att ni trivs och vill stanna!

+Legg meg til som venn

KATEGORIER

ARKIV

DESIGN BY

m i s s i n d e c i s i v e